Δημόσια Διαβούλευση Υπουργείου Εσωτερικών
Δημοσιεύτηκε: Τρί Νοέμ 22, 2016 8:18 pm
Πολύ καλές όλες οι προτάσεις που κατατέθηκαν μέχρι σήμερα.
Να δούμε, όμως, και μερικά απλά, πρακτικά, που πρέπει να γίνουν, για να μην ταλαιπωρείται ο πολίτης και να μπορεί έτσι να εξυπηρετείται, γρήγορα κι ικανοποιητικά:
Το πρώτο που χρειάζεται να γίνει είναι η κωδικοποίηση τής Νομοθεσίας για να γνωρίζει ο δύσμοιρος πολίτης τι ισχύει και τι όχι.
[ Χρόνια την ακούμε, αλλά δεν την …βλέπουμε. Τι να θυμηθούμε … την προσπάθεια τού τότε Πρωθυπουργού κ. Κ. Σημίτη, το 2003, που ενδιαφέρθηκε μάλιστα και προσωπικά http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=154364.
Να δούμε την τύχη και τής νέας; …]
2. Να ενημερώνεται αμέσως ο πολίτης: για την παραλαβή τής αίτησής του από την Υπηρεσία, στην οποία απευθύνθηκε και τον αριθμό πρωτοκόλλου που έλαβε για να μπορεί να την παρακολουθήσει.
3. Να ισχύσει -και πάλι- η σοφή διάταξη του Ν. 1943 / 1991, για τήρηση προθεσμίας διεκπεραίωσης υποθέσεων.
4. Την αποζημίωση τού πολίτη, σε περίπτωση μη τήρησης τής προθεσμίας, να την χρεώνεται ο υπάλληλος, που ανέλαβε την υπόθεσή του κι αδιαφόρησε.
5. Να υπάρχει ειδική υπηρεσία, η οποία να επικοινωνεί με τον πολίτη, μετά από την ολοκλήρωση τής διαδικασίας, που να τον ρωτά: αν και κατά πόσο καλά εξυπηρετήθηκε από τη συγκεκριμένη Υπηρεσία.
• Εάν υιοθετηθούν οι παραπάνω προτάσεις και το σημαντικότερο αν εφαρμοστούν, δεν θα χρειαστεί η άρση τής μονιμότητας, που υποσχέθηκε ο εν δυνάμει Πρωθυπουργός. http://www.aftodioikisi.gr/politiki/mit ... o-dimosio/
--------------------------------------------
18.10.2016
Να δούμε, όμως, και μερικά απλά, πρακτικά, που πρέπει να γίνουν, για να μην ταλαιπωρείται ο πολίτης και να μπορεί έτσι να εξυπηρετείται, γρήγορα κι ικανοποιητικά:
Το πρώτο που χρειάζεται να γίνει είναι η κωδικοποίηση τής Νομοθεσίας για να γνωρίζει ο δύσμοιρος πολίτης τι ισχύει και τι όχι.
[ Χρόνια την ακούμε, αλλά δεν την …βλέπουμε. Τι να θυμηθούμε … την προσπάθεια τού τότε Πρωθυπουργού κ. Κ. Σημίτη, το 2003, που ενδιαφέρθηκε μάλιστα και προσωπικά http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=154364.
Να δούμε την τύχη και τής νέας; …]
2. Να ενημερώνεται αμέσως ο πολίτης: για την παραλαβή τής αίτησής του από την Υπηρεσία, στην οποία απευθύνθηκε και τον αριθμό πρωτοκόλλου που έλαβε για να μπορεί να την παρακολουθήσει.
3. Να ισχύσει -και πάλι- η σοφή διάταξη του Ν. 1943 / 1991, για τήρηση προθεσμίας διεκπεραίωσης υποθέσεων.
4. Την αποζημίωση τού πολίτη, σε περίπτωση μη τήρησης τής προθεσμίας, να την χρεώνεται ο υπάλληλος, που ανέλαβε την υπόθεσή του κι αδιαφόρησε.
5. Να υπάρχει ειδική υπηρεσία, η οποία να επικοινωνεί με τον πολίτη, μετά από την ολοκλήρωση τής διαδικασίας, που να τον ρωτά: αν και κατά πόσο καλά εξυπηρετήθηκε από τη συγκεκριμένη Υπηρεσία.
• Εάν υιοθετηθούν οι παραπάνω προτάσεις και το σημαντικότερο αν εφαρμοστούν, δεν θα χρειαστεί η άρση τής μονιμότητας, που υποσχέθηκε ο εν δυνάμει Πρωθυπουργός. http://www.aftodioikisi.gr/politiki/mit ... o-dimosio/
--------------------------------------------
18.10.2016