Σελίδα 1 από 1

Πωλήσεις Καταναλωτικών Αγαθών (Εγγυήσεις, Service, οδηγίες χρήσεως, κ.λπ)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Ιαν 31, 2018 10:08 pm
από Στέλιος Ε. Παππάς
Γ. Γ. Καταναλωτή.jpg
Γ. Γ. Καταναλωτή.jpg (5.63 KiB) Προβλήθηκε 1629 φορές
     Γ.Γ.Κ. (Αρχική) Ερωτήσεις Απαντήσεις

     Είναι υποχρεωμένες οι επιχειρήσεις που διαθέτουν διαρκή καταναλωτικά
αγαθά προς πώληση να εξασφαλίζουν την προμήθεια ανταλλακτικών για όλη την
πιθανή διάρκεια της ζωής τους;


     • Τι ορίζει ο νόμος για τη διάρκεια της εγγύησης ενός διαρκούς καταναλωτικού αγαθού ;


     • Σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολο-
γημένης ιδιότητας, μπορώ να προσφύγω στα αστικά δικαστήρια προκειμένου να πετύχω τα
δικαιώματά μου (δηλ. να απαιτήσω χωρίς επιβάρυνσή μου τη διόρθωση ή αντικατάσταση
του πράγματος με άλλο ή να μειώσω το τίμημα ή να υπαναχωρήσω από την σύμβαση) και
μέχρι πότε ;


     • Πρόκειται να αγοράσω ένα διαρκές καταναλωτικό αγαθό (π.χ. ένα ψυγείο). Ποιες είναι
οι υποχρεώσεις του προμηθευτή απέναντί μου (εγγύηση – service, κλπ.) ;


     • Υπάρχει υποχρέωση όταν αγοράζουμε μια ηλεκτρική οικιακή συσκευή (π.χ. τηλεόραση)
να υπάρχουν έντυπες οδηγίες χρήσης στα Ελληνικά ή αρκεί να υπάρχουν οδηγίες σε μια από
τις γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης; [...]