ΔΙΚΥΚΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ - Η ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣ Π

Απορίες, συζητήσεις, ανησυχίες και προτάσεις των νέων.
Απάντηση
ΜΗΤΣΑΚΟΣ
Συγγραφέας
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Παρ Δεκ 03, 2010 8:03 pm

ΔΙΚΥΚΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ - Η ΠΟΥ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣ Π

Δημοσίευση από ΜΗΤΣΑΚΟΣ »

Κράνος

Οι μοτοσικλετιστές ανήκουν σε δύο κατηγορίες "Σε αυτούς που έπεσαν και σε αυτούς που θα πέσουν"
Αν την έχεις γλιτώσει προστάτευσε ότι πολυτιμότερο κουβαλάς.



Video: "Το κράνος σώζει ζωές" Πηγή:www.youtube.com


ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΚΡΑΝΟΥΣ
Πηγή:http://www.best-motorcycle-gear.com/

1oν)Το βασικότερο κριτήριο για την αγορά κάποιου κράνους είναι να πλήρη της προδιαγραφές ασφάλειας. Πάντα να ρωτάτε αν το κρανος εχει προδιαγραφες ασφαλειας (ECE 22.05) και ειδικά στα φθηνά κράνη τα οποία πιθανόν δεν καλύπτουν όλες τις προδιαγραφές αλλά απλά είναι εγκεκριμένα από την χώρα παραγωγής τους (Ε1 Γερμανία Ε2 Γαλλία Ε3 Ιταλία κοκ)

Προσεξτε / ρωτήστε το κέλυφος από τι υλικό είναι φτιαγμένο.

Tο κέλυφος του κράνους συνήθως είναι φτιαγμένο από μίξη πολυκαρμπονάτου, από fiberglass, ή από μίξη διάφορων άλλων υλικών όπως carbon (ανθρακονήματα) και Kevlar.

Τα κράνη από fiberglass συνήθως έχουν πολύ μεγάλη αντοχή σε δυνατή πρόσκρουση και το υλικό παραμένει αναλλοίωτο για πολλά χρόνια, όπως επίσης και τα carbon

Το πολυκαρμπονατο είναι συνήθως γεροφτιαγμένο αλλά όχι για πολλά χρόνια και το βάρος του είναι κάπου στην μέση και προς τα πάνω των συνηθισμένων γραμμαρίων που έχουν τα κράνη.

Τα fiber,carbon είναι σαφέστατα ποιο ελαφριά και ίσως από τα ποιο ελαφριά κράνη.

2oν)Το δεύτερο βασικότατο κριτήριο είναι η σωστή εφαρμογή στο κεφάλι μας.

Κατά την επιλογή ενός κράνους πρέπει να ξέρετε ότι πέρα από τον συντελεστή ασφάλειας που πρέπει να παρέχει το κράνος, ένας εξίσου σημαντικός παράγοντας είναι η άνεση που προσφέρει αυτό

Δεν πρέπει να μας πιέζει(απλά να εφαρμόζει χωρίς κενά) στην περιφέρεια του κεφαλιού μας, αυτήν που περνάει από το ύψος του μετώπου.

Όταν λοιπόν δοκιμάζετε ένα κράνος σε κάποιο κατάστημα, φροντίστε να το αφήσετε στο κεφάλι σας για τουλάχιστον 5 λεπτά, πριν το βγάλετε και εστιάστε την προσοχή σας στο αν σας ενοχλεί έστω και λίγο σε κάποιο σημείο του κεφαλιού σας

Αφού περάσει αυτός ο χρόνος, βγάλτε το κράνος και κοιταχτείτε σε ένα καθρέφτη για τυχόν κόκκινα σημάδια στο πρόσωπο σας. Αν υπάρχουν καλό είναι να το προσέξετε.

Η πίεση στα μάγουλα ΠΡΕΠΕΙ να υπάρχει και είναι το μόνο σημείο που μετά από μικρή χρήση θα ¨φορμάρει¨ σωστά.

επίσης το εσωτερικό πρέπει να είναι από ύφασμα καλής ποιότητας και υποαλλεργικο.
(Θυμηθείτε...δεν ταιριάζουν όλες οι μάρκες κρανών στο κεφάλι μας, γι αυτό μην αγοράσετε την καλύτερη μάρκα αν δεν ¨κάθεται¨ σωστά στο κεφάλι σας.)

ΕΝΑΣ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΛΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ


1)Μετρήστε την περιφέρεια του κεφαλιού σας με μια μεζούρα.


2)Αντιστοιχήστε το αποτέλεσμα της μέτρησης με το συγκεκριμένο μέγεθος κράνους και φορέστε το (small-medium-large).


3)Το κράνος πρέπει να είναι σφιχτό στο κεφάλι σας αλλά ταυτοχρόνως και άνετο .

4)Προσπαθήστε να βάλετε ένα δάχτυλο ανάμεσα στο μέτωπο σας και στο κράνος.To σωστό είναι να μην μπορείτε να το κάνετε.

5)Δοκιμάστε να περιστρέψετε το κεφάλι μέσα στο κράνος, κρατώντας το καλά με τα χέρια σας ή κουνήστε το κεφάλι σας δεξιά αριστερά. Το κράνος δεν πρέπει να κουνιέται ανεξέλεγκτα .


6)Δοκιμάστε να βγάλετε το κράνος από το κεφάλι σας έχοντας το δεμένο, τραβώντας το από το πίσω μέρος.

7)Δοκιμάστε να φορέσετε γυαλιά(αν δεν χρησιμοποιείτε οράσεως, σίγουρα θα χρησιμοποιήσετε ηλίου).πρέπει να υπάρχει ο αντίστοιχος χώρος ώστε τα μπράτσα των γυαλιών να μην σας ενοχλούν.


από δω και κάτω ξεκινούν κάποιες λεπτομέρειες οι οποίες συχνά μας διαφεύγουν Όταν φτάνουμε στο σημείο να πούμε αυτό το αγοράζω...μ αρέσει.

3ον) Προσέξτε καλά την εφαρμογή της ζελατίνας Κατά το κλείσιμο. Η αεροστεγής εφαρμογή της δεν θα επιτρέπει θορύβους από τον στροβιλισμό του αέρα και την είσοδο νερού Κατά την οδήγηση σε βροχή. καλό θα είναι η φλάντζα ή τσιμούχα (όπως θέλετε πέστε το) στην οποία πατάει η ζελατίνα Κατά το κλείσιμο να μην είναι από πλαστικό αλλά λαστιχένια καθ όλη την περιφέρεια της.

H ζελατίνα επίσης πρέπει να είναι αντιχαρακτικη (όσο γίνεται αυτό) και ειδικά αντιθαμβωτική.

Η εύκολη αφαίρεση της χωρίς εργαλεία είναι προσόν.

4ον) Το σύστημα εξαερισμού(κοινώς αεραγωγοί) που πρέπει να είναι σωστοί(τώρα πως μπορείς να ξέρεις αν σε κάποιο κράνος που δεν γνωρίζεις, αν λειτουργούν ικανοποιητικά, θα σας γελάσω.)

αυτό που θα πρέπει όμως να κοιταξετε, είναι Όταν τους κλείνετε, να κλείνουν καλά γιατί σε διαφορετική περίπτωση και ειδικά σε μια δυνατή βροχή θα το μετανιώσετε οικτρά που δεν το προσέξατε. Αποφύγετε τα κράνη με μεγάλους μετωπικούς αεραγωγούς (μόνο φασαρία προσθέτουν)(και νερά αν δεν εφαρμόζουν σωστά)

Οι αεραγωγοί της ζελατίνας (αυτοί μπροστά από την μύτη μας)παίζουν ίσως τον σημαντικότερο ρόλο, κι αυτό γιατί είναι αυτοί που δεν θα αφήνουν την ζελατίνα να θολώσει τις βροχερές μέρες, αλλά είναι και αυτοί που δημιουργούν τον μεγαλύτερο θόρυβο.

φροντίστε λοιπόν να είναι απλοί χωρίς πολλά ρου φρου κι αρώματα (και να κλείνουν καλά όπως είπαμε)

Ο αεραγωγός κορυφής είναι αυτός που θα μας κρατάει το κεφάλι μας δροσερό τους ζεστούς μήνες (και μόνο εκτός πόλης) όπως επίσης δεν θορυβεί ιδιαίτερα αλλά κι αυτός Όταν πρέπει να κλείσει...να κλείνει καλά.

5ον) Αν είναι δυνατόν, αγοράστε ένα κράνος με αφαιρούμενο εσωτερικό.

(Θα το εκτιμήσετε Όταν θα χρειαστεί να πλύνετε το κράνος σας κι Όταν θα χρειαστείτε ανταλλακτικά μαξιλαράκια) .



6ον) Προσέξτε πολύ το τελείωμα του εσωτερικού στο κάτω μέρος του κράνους το οποίο πρέπει να είναι επενδυμένο με πλαστικό κι όχι να είναι συνεχεία του υφάσματος του εσωτερικού, γιατί τις βροχερές μέρες, το νερό που θα ¨γλύφει¨ και θα κυλάει προς τα κάτω, θα μουσκέψει πανεύκολα αυτό το σημείο και μετά άντε στεγνωσετο

7ον) Καλό θα είναι το κράνος να έχει στάνταρ η προαιρετικά επιρηνιο και υποσιάγωνο. Θα τα εκτιμήσετε δέοντος με τα κρύα. επίσης το υποσιάγωνο βοηθά και στην μείωση του θορύβου.

8ον) Το κλείσιμο στο λουράκι είναι σημαντικό

Τα αγωνιστικού τύπου (Double D rings)είναι ποιο μπελαλίδικα Κατά το δέσιμο / λύσιμο από τα τύπου καστανιάς, αλλά ποιο ασφαλή! επίσης Προσέξτε το εσωτερικό των λουριών να είναι από μαλακό υλικό κι όχι από πλαστικό το οποίο θα προκαλέσει ερεθισμούς στο σημείο επαφής του με το ευαίσθητο δέρμα του λαιμού μας. Η επιλογή δική σας

9ον)Προσέξτε καλά την ποιότητα βαφής γιατί μετά θα βρίζετε που έχετε ένα καινούριο μαδημένο κράνος



Οταν φοράτε το κράνος σας φροντίστε να έχετε δεμένο του λουράκι.

Όλα τα κράνη έχουν ημερομηνία λήξης.

Στο παρακάτω βίντεο θα δείτε τα αποτελέσματα όταν το κράνος δεν είναι δεμένο στο κεφάλι.




Πηγή : www.youtube.com
Απάντηση