e-αυτοδιοίκηση 9/11/2011
Τη δυνατότητα να βελτιώσουν το επίπεδο εξυπηρέτησης των δημοτών τους έχουν πλέον οι δήμοι όλης της χώρας χάρη στη νέα υπηρεσία που προσφέρει η Pylones Hellas. Η «Γραμμή του Δημότη» είναι μία Software as a Service (SaaS) υπηρεσία, με αποτέλεσμα το κόστος για την υλοποίηση και χρήση της να είναι ιδιαίτερα προσιτό.
Η «Γραμμή του Δημότη» προσφέρει:
• Πλήρη αυτοματοποίηση της διαδικασίας διαχείρισης ενός αιτήματος.
• Αυτοματοποιημένη διαδικασία αναγνώρισης του τύπου του αιτήματος και την προώθηση στη κατάλληλη υπηρεσία του Δήμου.
• Χρονική καταγραφή και παρακολούθηση όλης της εσωτερικής διαδικασίας επίλυσης του αιτήματος μέχρι τη διεκπεραίωσή του.
• Οι υπάλληλοι βλέπουν καθημερινά τις εκκρεμότητές τους. Κάθε τμήμα βλέπει μόνο τα δικά του αιτήματα.
«Πρόκειται για μία υπηρεσία που είναι βέβαιο ότι θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο επικοινωνούν οι δημότες με την τοπική αυτοδιοίκηση. Ειδικά, για τους μεγαλύτερους σε πληθυσμό δήμους, η «Γραμμή του Δημότη» είναι μία υπηρεσία που θα βοηθήσει σημαντικά στην καλύτερη σχέση μεταξύ του Δήμου και των δημοτών» σημείωσε ο Εμμ. Νέτος, Γενικός Διευθυντής της Pylones Hellas. “Πρόκειται για μία πολύ απλή υπηρεσία. O δημότης το μόνο που χρειάζεται να κάνει είναι απλά να καλέσει το πενταψήφιο νούμερο του Δήμου. Όσο για τον Δήμο, η μόνη απαίτηση είναι να αποτυπωθεί μέσα στο σύστημα η οργανωτική δομή του και να έχει σύνδεση με το Internet.”
Ο τρόπος λειτουργίας της υπηρεσίας είναι αρκετά απλός:
http://www.e-aftodioikisi.gr/default.aspx?pageid=4631
«Γραμμή του Δημότη»: Νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης δημοτών
-
- Συγγραφέας
- Δημοσιεύσεις: 12129
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 11, 2009 10:16 am
- Τοποθεσία: Παππάδος Γέρας
«Γραμμή του Δημότη»: Νέα υπηρεσία εξυπηρέτησης δημοτών
Στέλιος Ε. Παππάς