ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Θέματα για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των πολιτών στις συναλλαγές τους με τις Δημόσιες υπηρεσίες, γενικής αστυνόμευσης - τροχαίας και σχετικά με τους δημοσίους υπαλλήλους και τους συνταξιούχους.
Απάντηση
ΜΗΤΣΑΚΟΣ
Συγγραφέας
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Παρ Δεκ 03, 2010 8:03 pm

ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΚΩΔΙΚΑ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Δημοσίευση από ΜΗΤΣΑΚΟΣ »

Αυξήσεις για τις παραβάσεις στο νέο ΚΟΚ

Νέα τσουχτερά πρόστιμα για τροχαίες παραβάσεις προβλέπονται στον υπό τροποποίηση Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ο οποίος αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο φθινόπωρο από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Μέχρι και 60% αυξάνεται το πρόστιμο για στάθμευση σε ράμπα εισόδου/ εξόδου και από 150 ευρώ εκτινάσσεται στα 325 ευρώ, ενώ για τη στάθμευση σε πεζοδρόμιο από 80 ευρώ εκτινάσσεται σε 120 ευρώ.

Ανάλογες αυξήσεις προβλέπονται για την παρεμπόδιση κυκλοφορίας του τραμ και από 150 ευρώ το πρόστιμο εκτινάσσεται σε 225 ευρώ.

Χέρι όμως βάζει το υπουργείο και στις κόντρες αυτοκινήτων και μοτοσικλετών. Έτσι, στους παραβάτες θα επιβάλλεται πρόστιμο 1.050 ευρώ από 700 που ισχύει σήμερα.

Αμείλικτος θα είναι ο νέος ΚΟΚ, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος», όσον αφορά την παραβίαση ερυθρού σηματοδότη όπου από 700 ευρώ το πρόστιμο αυξάνεται σε 1050 ευρώ, την παραβίαση STOP όπου το πρόστιμο αυξάνεται σε 900 ευρώ από 700 που ισχύει σήμερα και την οδήγηση σε κατάσταση μέθης όπου το πρόστιμο θα παραμείνει μεν το ίδιο (700 και 1.200 ευρώ) αλλά θα επιμηκυνθεί ο χρόνος αφαίρεσης του διπλώματος οδήγησης.

Το υπουργείο προσανατολίζεται και σε επανακαθορισμό των ορίων ταχύτητας για τους οδικούς άξονες εκτός κατοικημένων περιοχών, πλην των μεγάλων αυτοκινητόδρομων όπου το όριο ταχύτητας παραμένει στα 130 χλμ την ώρα.

Ο νέος ΚΟΚ ωστόσο προβλέπει και μείωση ποινών για παραβάσεις όπως είναι το κράνος, οι ζώνες σαλείας και η μη προσκόμιση ελέγχου από το ΚΤΕΟ. Έτσι, το πρόστιμο για μη χρήση κράνους ή ζώνης ασφαλείας από 700 ευρώ μειώνεται σε 490 ευρώ.

Μειώσεις προβλέπονται για παραβάσεις όπως η απόρριψη αντικειμένων από κινούμενο όχημα και από 400 ευρώ ορίζεται σε 280, και η παραβίαση του ωραρίου τροφοδοσίας των καταστημάτων όπου το πρόστιμο από 400 ευρώ μειώνεται επίσης σε 280 ευρώ.

Το ζήτημα ε'ιναι να καταλάβει ο Έλληνας παραβάτης ότι δεν είναι καιροί πια για παραβάσεις γελοίες και μη απαραίτητες, δεν είναι καιρός για παραβάσεις που θα αδειάσουν το πορτοφόλι του οδηγού ή άλλου που θα τον συνδράμει για την αποπληρωμή του προστίμου και γενικά δεν είναι καιρός για απροσεξίες και για λάθη που μπορεί να πληρωθούν πολύ ακριβά , είτε υπό μορφή χρήματος είτε υπό μορφή ατυχήματος (που ούτως ή άλλως σημαίνει οικονομική αφαίμαξη). Ας μη κατηγορούμε τους όποιους αστυνομικούς θα θελήσουν είτε εξ ανάγκης είτε εκ του φιλοτίμου τους να δουλέψουν εφαρμόζοντας τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Ας δούμε και τις δικές μας ευθύνες και υποχρεώσεις και ας απαιτήσουμε να πράξουν όλοι το ίδιο για μια καλύτερη Γέρα , για μια καλύτερη κοινωνία. Το να κρίνουμε , να επικρίνουμε , να κατακρίνουμε , να ..., να ..., να ..., είναι ανώφελο αν δεν προτείνονται λύσεις ή αν δεν εφαρμόζονται αυτές...
Απάντηση