Η παγίδα με τα "φτιαγμένα" αυτοκίνητα(www.asfaltoma.com)

Θέματα για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των πολιτών στις συναλλαγές τους με τις Δημόσιες υπηρεσίες, γενικής αστυνόμευσης - τροχαίας και σχετικά με τους δημοσίους υπαλλήλους και τους συνταξιούχους.
Απάντηση
ΜΗΤΣΑΚΟΣ
Συγγραφέας
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Παρ Δεκ 03, 2010 8:03 pm

Η παγίδα με τα "φτιαγμένα" αυτοκίνητα(www.asfaltoma.com)

Δημοσίευση από ΜΗΤΣΑΚΟΣ »

Η παγίδα με τα "φτιαγμένα" αυτοκίνητα
Σου ζητάνε και τα ρέστα επειδή έχεις καλό αυτοκίνητο;

Δεν είναι λίγες οι φορές που οι εργολάβοι (δημοσίων έργων), προκειμένου να βγουν λάδι, τα βάζουν με το ίδιο σου το αυτοκίνητο. Πολλές φορές η αιτιολογία είναι πως το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο. Υπάρχουν περιπτώσεις στις οποίες οι εργολάβοι έχουν δίκιο, αλλά στις περισσότερες από αυτές, έχουν άδικο. Οι περιπτώσεις μπορούν να συνοψιστούν στις εξής:

1. Σε περίπτωση που το αμάξι σας έχει χτυπήσει στο σασί(κάτω μέρος) λόγω κακοτεχνίας του δρόμου, τότε ο εργολάβος μπορεί να επικαλεστεί το ύψος του αυτοκινήτου και κατά πόσο αυτό είναι "πειραγμένο" με κάποιες σπορ αναρτήσεις. Το μυστικό εδώ είναι το εξής: δεν "χαμηλώνουμε" το αυτοκίνητό μας στον κάθε τυχαίο γκαραζιέρη, έτσι ώστε να μπορούμε να επικαλεστούμε τη νομιμότητα της πράξης μας όταν παραστεί ανάγκη. Αν δηλαδή έχετε χαμηλωμένο το αυτοκίνητο από έναν επίσημο βελτιωτικό οίκο, τότε μπορείτε άμεσα να αναφερθείτε σε αυτόν και να ζητήσετε μια πιστοποίηση πως τίποτα παράνομο δεν έχει γίνει στο αυτοκίνητό σας. Θα σας την δώσουν, γιατί έτσι τους συμφέρει. Το ίδιο ισχύει και για το θέμα της σκληρότητας των αναρτήσεων. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να...

υπενθυμίζετε στον δικαστή, αλλά και στον ίδιο τον εργολάβο, πως όλα τα σπορ αυτοκίνητα, τα οποία μπορεί να κοστίζουν μέχρι και 2.7 εκ. ευρώ, είναι χαμηλά εκ των πραγμάτων. κατά συνέπεια, κανείς δεν μπορεί να σας ζητήσει τα ρέστα επειδή χαμηλώσατε το αυτοκίνητό σας.

2. Υπάρχει περίπτωση ο εργολάβος να ισχυριστεί την ασυμφωνία μεταξύ του ελληνικού οδικού δικτύου και των προδιαγραφών που πρέπει να τηρούν οι δρόμοι για τα χαμηλά αυτοκίνητα. Κάτι τέτοιο είναι γελοίο και δεν μπορεί να ισχύει, καθώς η Ελλάδα οφείλει να είναι εναρμονισμένη με τα ευρωπαϊκά στάνταρ.

3. Σε περίπτωση που έχει χτυπήσει κάποια ζάντα, ο εργολάβος μπορεί να επικαλεστεί την ποιότητα του κράματος. Καλύτερα όμως να αφήσει τις εξυπνάδες, καθώς όλες οι καλές ζάντες είναι φτιαγμένες για να στραβώνουν και ΟΧΙ να σπάνε σε περίπτωση που αυτό χρειαστεί. Οι περισσότερες ζάντες στην εποχή μας είναι ελαφρού κράματος και το τελευταίο που μπορεί να ισχυριστεί κάποιος είναι ότι αυτές οι ζάντες μπορούν εύκολα να στραβώσουν. Για να πάθουν τέτοια ζημιά, πρέπει να πέσουν σε Έλληνα εργολάβο. Σε περίπτωση που η ζάντα έχει σπάσει, μη φάτε το παραμύθι της επισκευής. Ζητάτε επί τόπου να σας καλύψουν για αντικατάσταση με καινούριες.

4. Το παραμύθι της ροπής. Ακόμα και αν το αυτοκίνητο δεν έχει υποστεί βλάβη στο σασί, αλλά κάπου αλλού, ο εργολάβος μπορεί να επικαλεστεί την "πειραγμένη ροπή" του οχήματος. Ακόμη κι αν το αμάξι σας δεν είναι φορτωμένο με παρανομίες, όπως παράνομες τουρμπίνες και νίτρο-επιτάχυνση", η ροπή μπορεί να επηρεαστεί ακόμα και από ένα απλό χαμήλωμα του αυτοκινήτου ή την προσθήκη αεροδυναμικών κομματιών(δεν είναι μόνο για την εμφάνιση). Ακόμα και μια αλλάγή στα πεντάλ, μπορεί να σας κάνει να οδηγάτε το αυτοκίνητο πιο νευρικά και με πιο αυξημένη ροπή. Σε καμία περίπτωση όμως, αυτό δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αντεπιχείρημα από τον εργολάβο. Αν δηλαδή κάποιος έχει στάξει 135.000 για μια Μ3 της BMW, δεν θα του ζητήσουμε και τα ρέστα επειδή το αυτοκίνητό του έχει καλή ροπή. Έλεος...

5. Το πιο βασικό: μην ξεχνάτε ποτέ ότι η κακοτεχνία δεν έπρεπε να υπάρχει και πως για την ύπαρξή της, υπάρχουν υπεύθυνοι με νομική υπόσταση και πάνω απ' όλα...ονοματεπώνυμο.
Αναρτήθηκε από Μαχητές της Ασφάλτου
Απάντηση