Κυκλοφοριακή Διαπαιδαγώγηση (Διάλεξη στην Ακαδημία Πολιτών)

Θέματα για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των πολιτών στις συναλλαγές τους με τις Δημόσιες υπηρεσίες, γενικής αστυνόμευσης - τροχαίας και σχετικά με τους δημοσίους υπαλλήλους και τους συνταξιούχους.
Απάντηση
Ολύμπιος
Συγγραφέας
Δημοσιεύσεις: 223
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 12, 2009 1:35 am

Κυκλοφοριακή Διαπαιδαγώγηση (Διάλεξη στην Ακαδημία Πολιτών)

Δημοσίευση από Ολύμπιος »

     Τα βασικά σημεία της διάλεξης του Αστυνόμου Α΄ κ. Δημήτρη Μ. Μαϊστρέλλη στην Ακαδημία Πολιτών, στις 16-12-2011

     1. Η οδήγηση ενός οχήματος πρέπει να γίνει συνείδηση ότι είναι κάτι πολύ επικίνδυνο! Όπως η οπλοφορία! Αν δε χειριστείς σωστά το όχημά σου (όπλο σου) θα υπάρξει ατύχημα με θύμα εσένα ή και κάποιον άλλον.

      2. Η χρήση της ζώνης ασφαλείας από όλους τους επιβαίνοντες και του κράνους από τους δικυκλιστές και τους συνεπιβάτες τους είναι υποχρεωτική μέσα και έξω από την πόλη! Τονίσθηκε έντονα πως ακόμη και με μικρή ταχύτητα ένα άτομο μπορεί να τραυματισθεί σοβαρά ,αν το όχημά του προσκρούσει και δε φοράει ζώνη ασφαλείας, γιατί πολύ απλά αναπτύσσονται "δυνάμεις" πάνω στο σώμα του που δεν τον καθιστούν ικανό να συγκρατηθεί από μόνος του στη θέση του , παρά μόνο αν φοράει τη ζώνη ασφαλείας.(Π.χ άτομο βάρους 80 κιλών σε σύγκρουση με ταχύτητα μόλις 30 χ.α.ω , "γίνεται" βάρος "2.400 κιλών {80χ30=2400}.Το ίδιο ισχύει και για τα παιδάκια που τα αφήνουν λυτά να περιφέρονται στα πίσω καθίσματα ή στην αγκαλιά της γιαγιάς ή της μαμάς, αφού γίνονται οι "κρεατόσακοι" αυτών που τα κρατάνε γιατί, απλά, συνθλίβονται μεταξύ αυτών και του αυτοκινήτου. Έτσι, σώζουν τον ενήλικα αλλά χάνονται αυτά!
     
     3. Η ταχύτητα των 30 χαω μέσα στην πόλη είναι αρκετά μεγάλη ώστε να υπάρξει θανάσιμος τραυματισμός, αφού μόλις σε ένα δευτερόλεπτο χρόνο αντίδρασης του οδηγού ,από τη στιγμή δηλ. που θα αντιληφθεί π.χ. ένα παιδάκι να πετιέται μπροστά του στα 15 μέτρα ως την αρχή πατήματος του φρένου, το όχημα θα έχει διανύσει 14 ολόκληρα μέτρα μέχρι να ακινητοποιηθεί τελείως!
     
     4 Η χρήση του αλκοόλ ονομάσθηκε ως "έγκλημα εκ προμελέτης", αφού από τη στιγμή που κάποιος βάλει την πρώτη γουλιά στο στόμα καθίσταται ανίκανος και επικίνδυνος για την οδήγηση, αφού δεν έχει πλέον "εσωτερικά φρένα", υπερεκτιμά καταστάσεις και τις οδηγητικές του ικανότητες και γενικά είναι παράδειγμα προς αποφυγήν -ιδίως μάλιστα από τους νέους οι οποίοι ψάχνουν για παραδείγματα προς μίμηση-αφού οι οποιεσδήποτε "συμβουλές" τους πέφτουν στο κενό , τη στιγμή που οι ίδιοι "πατούν" τα λόγια τους!

     5 Αναφέρθηκε επίσης, η ανάγκη της σωστής συντήρησης του οχήματος, οι σωστές ρυθμίσεις των εξαρτημάτων του (π.χ. των φώτων), τα "ζωντανά" ελαστικά και πως "διαβάζουμε" αν αυτά είναι φρέσκα και την ακριβή τους ηλικία ...και γενικά η ανάγκη γνώσης της χρήσης όλων των βοηθητικών εξαρτημάτων του οχήματος , καθώς και αρκετές πρακτικές συμβουλές στην οδήγηση -συντήρηση του οχήματος...

     6 Ακόμη εξετάσθηκε και το οδικό δίκτυο ως παράγοντας πρόκλησης ατυχημάτων και απομυθοποιήθηκαν καταστάσεις , όπως π.χ. πως αν γνωρίζουμε ότι ένας δρόμος είναι "στο κακό του το χάλι" ή αν έχει ψιλοβρέξει ή αν υπάρχουν "λίμνες" στο οδόστρωμα που μπορεί να κρύβουν λακούβες κ.λπ , πρέπει ο οδηγός να είναι ακόμη περισσότερο "ψυλλιασμένος" και σε εγρήγορση , να κόβει ταχύτητα , να κρατά τις αποστάσεις και να οδηγεί με περισσότερη σύνεση!

      Σε γενικές γραμμές -μαζί μάλιστα με την προβολή του dvd των 20 λεπτών, που απομυθοποίησε όλους αυτούς τους "μύθους" που όμως σκοτώνουν στην οδήγηση- ήταν μία άκρως ενδιαφέρουσα και μόλις μίας ώρας διάρκειας διαδραστική επικοινωνία τού κ. Μαϊστρέλλη και του κοινού, που πιστεύουμε ότι έκανε όλους "πλουσιότερους" γνωστικά.
      Τα αποτελέσματα; Θα τα βλέπουμε στους δρόμους μας μέρα τη μέρα, ιδίως μάλιστα αν πραγματοποιηθούν όλα όσα έχουν σχεδιαστεί, με εμφανίσεις σε t.v , διαλέξεις-προβολές σε σχολεία, σε συλλόγους πολιτιστικούς, σε οργανωμένες ενώσεις εργαζομένων, σε ραδιοφωνικούς σταθμούς κ.λπ., με διανομές έντυπων υλικών σχετικών με το θέμα της οδικής ασφάλειας γενικά, αλλά και με ειδικότερα μηνύματα (π.χ. «η ζώνη σώζει» κ.λπ).
     Όπως διαπιστώνουμε, "όρεξη" υπάρχει ... Περιμένουμε και το ανάλογο, έμπρακτο ενδιαφέρον κι από τους άλλους αρμοδίους!

====================================================

     Δημιουργία νέας "ομάδας κρούσης''

     Από την ερχόμενη Δευτέρα 12-12-2011 θεσπίζεται η δημιουργία νέας "ομάδας κρούσης" για τους δρόμους της Λέσβου, με στόχο τον περιορισμό αρχικά και το μηδενισμό σταδιακά των ανθρωποθυσιών στους λεσβιακούς δρόμους, αλλά και στην εδραίωση του φόβου στους "άναρχους" οδηγούς, με την ανάλογη βέβαια επιβολή κυρώσεων στους παραβάτες οδηγούς κυρίως των επικίνδυνων παραβάσεων,
κάθε ηλικιακής κατηγορίας και κάθε οχήματος!!!
     Επικεφαλής της ομάδας τίθεται ο Αστυνόμος Α΄ Δημήτρης Μ. Μαϊστρέλλης.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Ολύμπιος την Κυρ Μάιος 28, 2017 9:27 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Ολύμπιος
Συγγραφέας
Δημοσιεύσεις: 223
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 12, 2009 1:35 am

Re:Ματωμένος Δεκέμβρης...

Δημοσίευση από Ολύμπιος »

Απάντηση