Πωλήσεις Καταναλωτικών Αγαθών (Εγγυήσεις, Service, οδηγίες χρήσεως, κ.λπ)

Θέματα για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των πολιτών στις συναλλαγές τους με τις Δημόσιες υπηρεσίες, γενικής αστυνόμευσης - τροχαίας και σχετικά με τους δημοσίους υπαλλήλους και τους συνταξιούχους.
Απάντηση
Στέλιος Ε. Παππάς
Συγγραφέας
Δημοσιεύσεις: 12109
Εγγραφή: Παρ Σεπ 11, 2009 10:16 am
Τοποθεσία: Παππάδος Γέρας

Πωλήσεις Καταναλωτικών Αγαθών (Εγγυήσεις, Service, οδηγίες χρήσεως, κ.λπ)

Δημοσίευση από Στέλιος Ε. Παππάς »

Γ. Γ. Καταναλωτή.jpg
Γ. Γ. Καταναλωτή.jpg (5.63 KiB) Προβλήθηκε 1618 φορές
     Γ.Γ.Κ. (Αρχική) Ερωτήσεις Απαντήσεις

     Είναι υποχρεωμένες οι επιχειρήσεις που διαθέτουν διαρκή καταναλωτικά
αγαθά προς πώληση να εξασφαλίζουν την προμήθεια ανταλλακτικών για όλη την
πιθανή διάρκεια της ζωής τους;


     • Τι ορίζει ο νόμος για τη διάρκεια της εγγύησης ενός διαρκούς καταναλωτικού αγαθού ;


     • Σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολο-
γημένης ιδιότητας, μπορώ να προσφύγω στα αστικά δικαστήρια προκειμένου να πετύχω τα
δικαιώματά μου (δηλ. να απαιτήσω χωρίς επιβάρυνσή μου τη διόρθωση ή αντικατάσταση
του πράγματος με άλλο ή να μειώσω το τίμημα ή να υπαναχωρήσω από την σύμβαση) και
μέχρι πότε ;


     • Πρόκειται να αγοράσω ένα διαρκές καταναλωτικό αγαθό (π.χ. ένα ψυγείο). Ποιες είναι
οι υποχρεώσεις του προμηθευτή απέναντί μου (εγγύηση – service, κλπ.) ;


     • Υπάρχει υποχρέωση όταν αγοράζουμε μια ηλεκτρική οικιακή συσκευή (π.χ. τηλεόραση)
να υπάρχουν έντυπες οδηγίες χρήσης στα Ελληνικά ή αρκεί να υπάρχουν οδηγίες σε μια από
τις γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης; [...]
Στέλιος Ε. Παππάς
Απάντηση