Γ.Γ.Κ. (Αρχική) Ερωτήσεις Απαντήσεις
Είναι υποχρεωμένες οι επιχειρήσεις που διαθέτουν διαρκή καταναλωτικά
αγαθά προς πώληση να εξασφαλίζουν την προμήθεια ανταλλακτικών για όλη την
πιθανή διάρκεια της ζωής τους;
• Τι ορίζει ο νόμος για τη διάρκεια της εγγύησης ενός διαρκούς καταναλωτικού αγαθού ;
• Σε περίπτωση ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολο-
γημένης ιδιότητας, μπορώ να προσφύγω στα αστικά δικαστήρια προκειμένου να πετύχω τα
δικαιώματά μου (δηλ. να απαιτήσω χωρίς επιβάρυνσή μου τη διόρθωση ή αντικατάσταση
του πράγματος με άλλο ή να μειώσω το τίμημα ή να υπαναχωρήσω από την σύμβαση) και
μέχρι πότε ;
• Πρόκειται να αγοράσω ένα διαρκές καταναλωτικό αγαθό (π.χ. ένα ψυγείο). Ποιες είναι
οι υποχρεώσεις του προμηθευτή απέναντί μου (εγγύηση – service, κλπ.) ;
• Υπάρχει υποχρέωση όταν αγοράζουμε μια ηλεκτρική οικιακή συσκευή (π.χ. τηλεόραση)
να υπάρχουν έντυπες οδηγίες χρήσης στα Ελληνικά ή αρκεί να υπάρχουν οδηγίες σε μια από
τις γλώσσες της Ευρωπαϊκής Ένωσης; [...]
Πωλήσεις Καταναλωτικών Αγαθών (Εγγυήσεις, Service, οδηγίες χρήσεως, κ.λπ)
-
- Συγγραφέας
- Δημοσιεύσεις: 12126
- Εγγραφή: Παρ Σεπ 11, 2009 10:16 am
- Τοποθεσία: Παππάδος Γέρας